Angående problem med självaktivering av bredbandet.
1. Öppna webbläsaren, självaktiveringsportalen ska öppna automatiskt, om den inte gör det så skriv in brf.bredband2.com och ange din adress och lägenhetsnummer samt efterfrågade uppgifter.
2. Om ovanstående inte fungerar så dra ut alla nätverks och elkablar från din router och vänta 1 minut. Koppla in allt igen och utför steg 1 igen.
3. Om det fortfarande inte fungerar så ska en nätverkskabel kopplas in i uttaget ovanför ytterdörren och i din dator/surfplatta/mobiltelefon och därefter utförs nr 1 igen.
4. Om det trots detta fortfarande inte fungerar så måste Bredband2 kontaktas på 0770 811000 för teknisk support.
Alla switchar är inkopplade (portarna 222-254 from i måndags och 256-288 from i tisdags morse) och det finns anslutna lägenheter i varje hus. Om du får otrevliga svar från kundtjänsten så meddela styrelsen via mejl om detta och informera om vad som sagts så tar vi upp det med Bredband2.
Välkomna på
Öppet hus i föreningslokalen torsdagar kl 18:00 - 18:30
Frågor kan också ställas till styrelsen@brffjaderholmen.se
För att komma till tvättstugebokningen går du in på nedan adress och använder tidigare utdelade inloggningsuppgifter.
Kontakta styrelsen om du har tappat bort dessa.
https://fjaderholmen.sakrafast.se
För att komma till el och vattenförbrukningen går du in på nedan adress och använder tidigare utdelade inloggningsuppgifter.
Kontakta styrelsen om du har tappat bort dessa.
Vid problem med parkerade bilar på gårdarna och när någon parkerat på din parkeringsplats så kontaktar ni
Aimo 0771-96 90 00